Shop Mobile More Submit  Join Login
Wall of Fandom by AishaxNekox Wall of Fandom by AishaxNekox
So uh -- this started with me doodling Jack at the bottom there and then -- then it got out of control haha. Starting down there and working my way up I did...this.

I was in a slump so I just wanted to doodle up a bunch of characters I really like or that represent games/music groups/movies I greatly enjoy; while I have so. many. more that aren't shown here, my hand got some major cramps after sketching out 89-or-so of these bad boys and just shut down haha. I started at the bottom and worked my way up -- where Aku is, or the big black demon thing near the middle, is the line that separates what I drew on tuesday and wednesday -- It's funny how Tuesday's are a lot more sketchier haha.

buuut yeah I was blocked trying to draw my own guys so I just fan arted. everywhere. Oh also if memory serves me right
:iconendling::iconaidontknow::iconoh8::icontwelfthgecko::iconwhitebunny::iconjustflyakite::iconunknown-person::iconinterpunkt::iconklowncar:and :iconthurop:'s characters are in here
ANYWAYS yeah I know I said I was going to save DA for my major-done-and-polished pictures but ehhh what can you do.

Much love to all who are viewing v u v <3

p.s. college has been going pretty okay -- stressful is an understatement but apparently I draw naked people very well according to my drawing teachers so there's that. Also whAT IS STYLE CONSISTENCY --
nananan mytumblr
Add a Comment:
 
:iconbulletproofphil:
BulletproofPhil Featured By Owner Feb 12, 2015  Hobbyist
All my favorite things hehe
Reply
:icontudballty:
tudballty Featured By Owner Nov 4, 2014  Hobbyist General Artist
GASP Dr. Steel! ZIM! THE SPINE! I automatically love you!
Reply
:iconchorusdrawsminecraft:
ChorusDrawsMinecraft Featured By Owner Jul 9, 2014  Student General Artist
OMG I LOVE YOU
Reply
:iconx0shadow-panther0x:
x0Shadow-Panther0x Featured By Owner Apr 5, 2014  Hobbyist Digital Artist
Lemme give this a shot- Samurai Jack, Billy and Mandy, Samurai Champloo, Handsome Jack, Slendy, Pewdiepie/Amnesia, Cry, Adventure Time, Flapjack, Nightmare Before Christmas, Avengers, Dead Mou5, Pan's Labyrinth, Hercules, Spirited Away, Foster Home for Imaginary Kids, Legend of Zelda, Powerpuff Girls, How to Train Your Dragon, Courage the Cowardly Dog, Uzumaki, Minecraft, Invader Zim, Cat-dog, Chowder, and I haven't even named half of them?!
Reply
:icongamerz0mbie66:
GamerZ0mbie66 Featured By Owner Mar 23, 2014  Hobbyist General Artist
I love you so much!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
<3 w <3
Reply
:iconheyitssienna:
heyitssienna Featured By Owner Feb 26, 2014
Holy crap I enjoy this way too much~~
Reply
:iconnikaerin:
Nikaerin Featured By Owner Jan 22, 2014  Student General Artist
Garry! i adore his expression here :'D he's just so cute
Reply
:iconkannatc:
KannaTC Featured By Owner Dec 10, 2013
Awesome art!
I recognized many things, but especially +++ for Billy Hatcher, Loki and Creeper to you. ^^
Reply
:iconkoujackass:
koujackass Featured By Owner Dec 2, 2013  Hobbyist Digital Artist
sCREAMS
SOUL REAVER
<33333333333
Reply
:iconladyvarka:
LadyVarka Featured By Owner Nov 17, 2013  Hobbyist General Artist
bwaa so much talent!
Reply
:iconoctogonizm:
Octogonizm Featured By Owner Sep 27, 2013  Hobbyist Digital Artist
Hhh I hadn't noticed Garry before! Hahah you are so fantastic, look at all these cuties. <3
Reply
:iconpandamarlz:
PandaMarlz Featured By Owner Sep 3, 2013  Hobbyist General Artist
Dr. Steel!! :D
Reply
:iconxeinzeru:
Xeinzeru Featured By Owner Aug 15, 2013  Student Digital Artist
I love this omg :iconcannotevenplz: EEEEEE IT MAKES ME HAPPY~~
Reply
:iconjbanderson-watt:
JBAnderson-watt Featured By Owner Jul 21, 2013
Awesome!Is that cute thing from Spirited Away?Oh my gosh I Love it
Reply
:iconranga-shinigami:
Ranga-Shinigami Featured By Owner Jul 15, 2013  Hobbyist General Artist
deadmau5 <3 <3 <3
Reply
:iconranga-shinigami:
Ranga-Shinigami Featured By Owner Jul 15, 2013  Hobbyist General Artist
Its like all my favourite things in one amazing pic!! 😍 sooo goo
d~!
Reply
:iconblack-brain-palacios:
Black-Brain-Palacios Featured By Owner Jul 14, 2013  Hobbyist Traditional Artist
you are an awesome artist, great art
Reply
:iconrockstar016:
RockStar016 Featured By Owner May 20, 2013  Hobbyist General Artist
hellz... to... the... YEAH!!!!!
Reply
:iconpawbread:
PawBread Featured By Owner Apr 26, 2013
do you look these up to draw them or

cus if you dont

i will feel very shitty about my drawings
Reply
:iconpeppercry:
Peppercry Featured By Owner Apr 25, 2013  Student General Artist
where.....
where is the homestuck
Reply
:iconegoselfish:
Egoselfish Featured By Owner Jun 12, 2013
she doesn't like homestuck ~_~ plus homestuck doesnt have to be in everything
Reply
:iconmarjoreen:
marjoreen Featured By Owner Apr 23, 2013  Hobbyist Traditional Artist
You like Rune Factory and Deadman Wonderland!?!?!?
Reply
:iconaqua-muffin:
Aqua-Muffin Featured By Owner Apr 18, 2013
I think this is just about the greatest thing I've ever seen.
Reply
:icongleezerktwilii:
Gleezerktwilii Featured By Owner Apr 18, 2013  Student General Artist
TARBOY!!
Reply
:iconwittlebanzaitree:
WittleBanzaiTree Featured By Owner Apr 17, 2013
Dudeeeeeeeeee
Reply
:iconjustagirlwithahat:
JustAGirlWithAHat Featured By Owner Apr 4, 2013
If you know what half of these are....you had an amazing childhood
Reply
:iconyoshitakainksamurai:
YoshitakaInkSamurai Featured By Owner Mar 31, 2013
Omg all my favorites are in there! O.o amazing work...
Reply
:iconpochishironocturne:
PochiShiroNocturne Featured By Owner Mar 25, 2013  Student General Artist
what collage do you go to and what's their art program like? :iconsadfaceplz:
Reply
:iconnecozuki:
Necozuki Featured By Owner Mar 9, 2013  Hobbyist Digital Artist
lol, why does Z look so damn fabulous XD ?
Reply
:icondark0childe:
Dark0Childe Featured By Owner Feb 17, 2013   Digital Artist
That Flapjack is sooo cute! I never see fans of that show.
Reply
:iconfloatingplatypus:
floatingplatypus Featured By Owner Feb 17, 2013  Hobbyist General Artist
Likin the finn at the bottom there.
Reply
:iconziiachan:
ZiiaChan Featured By Owner Feb 9, 2013
this. made me so happy
Reply
:iconcapn-smollet:
Capn-Smollet Featured By Owner Feb 8, 2013  Hobbyist Digital Artist
At first I was like: "Don't know that one, no idea, nope, no, oh wait ... nope don't know that one either"
And then I was like: Hold the phone ... thats Mugen ... asdfghjkl MUGEN I LOVE YOU!!!"
Reply
:iconepic-otaku8:
epic-otaku8 Featured By Owner Feb 4, 2013  Hobbyist General Artist
THIS IS JUST. YES <3
Reply
:iconkazumi-akihime:
Kazumi-Akihime Featured By Owner Jan 31, 2013   Traditional Artist
KYAAA ~ Jack Skellington ^w^

GREAT artwork, is that Carl and Paul from llamas with hats I see there? :3
One question: where is the giant bunny from? Is it your own character?

Tottemo kawaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ^_^ <3
Reply
:icontalianekoinualexis:
TaliaNekoInuAlexis Featured By Owner Jan 12, 2013  Student Artisan Crafter
:icongarryplz:
Reply
:iconromanloverofgermania:
RomanloverofGermania Featured By Owner Jan 10, 2013  Hobbyist General Artist
Words cannot possibly express the awesomeness that I am viewing!!! Very well done!
Reply
:iconchap0ng:
Chap0ng Featured By Owner Jan 6, 2013  Student General Artist
wooow awesome
Reply
:iconkentilin:
Kentilin Featured By Owner Dec 24, 2012
My god...no words can express the amazing-ness of this art.
Reply
:iconachlys0:
achlys0 Featured By Owner Dec 19, 2012   General Artist
amnesia (the bro? 0.o) ... hahahaha xD omg! Garry i Love him~ you did a great Crossover :3
Reply
:iconlouistomlinsonfans:
louistomlinsonfans Featured By Owner Dec 19, 2012  Student Artist
:iconlordtourettesplz:
Reply
:iconlouistomlinsonfans:
louistomlinsonfans Featured By Owner Dec 19, 2012  Student Artist
Oh my gosh. I see dick figures :33
Reply
:iconindustrialeye:
IndustrialEye Featured By Owner Dec 18, 2012  Student
Is that a Lil Slugger from Paranoiea agent I see there beside Toothless my dear? >.>
Reply
:iconbackwardssarah:
backwardsSarah Featured By Owner Dec 16, 2012
Rabbit ~:heart:
Reply
:iconmakaybb:
makaybb Featured By Owner Dec 15, 2012  Hobbyist Traditional Artist
will you marry me..?
Reply
:iconbitt3rsw33tsymphony:
BITT3RSW33TSYMPHONY Featured By Owner Dec 14, 2012  Student General Artist
yay this is wonderful~ :meow:
Reply
:iconcutey09:
cutey09 Featured By Owner Dec 7, 2012  Hobbyist Traditional Artist
i love this but oh god i had just read jeff the killers creepy pasta like about an hour ago and was terified of the picktures and i was almost over the fear and i scroll threw this and stop seeing jeff and just stare in shock i was like 'aisha.....you had to...' oh god ...i love jeff hes awsoe but got he also terefies me at the exact same time!
Reply
:iconkatekawetha:
katekawetha Featured By Owner Dec 6, 2012  Hobbyist General Artist
This..... Is magical. <3
Reply
:iconjesterjoy:
Jesterjoy Featured By Owner Nov 27, 2012   Traditional Artist
I noticed the Minotaur from Tekkonkinkreet
Reply
:iconmaenorn:
Maenorn Featured By Owner Nov 26, 2012
;-; oh my lord, I feel all these arts. I know all of them I'm so happy.
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
October 11, 2012
Image Size
2.7 MB
Resolution
1033×3094
Submitted with
Sta.sh
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
43,852 (4 today)
Favourites
4,652 (who?)
Comments
515
Downloads
500
×